Obsah

O čem přemýšlejí prodavači

Typ: ostatní
Jak vypadá ideální zákazník? Většina prodavaček a prodavačů by se shodla na tom, že jde o člověka, který má nákup připravený, nejlépe napsaný na papírku, zbytečně se nevyptává, nevymýšlí si a nezdržuje.

Jak vypadá ideální zákazník? Většina prodavaček a prodavačů by se shodla na tom, že jde o člověka, který má nákup připravený, nejlépe napsaný na papírku, zbytečně se nevyptává, nevymýšlí si a nezdržuje.

Omyl! Toto je právě ten nejhorší nakupující. Takovému zákazníkovi totiž více neprodáte. O čem přemýšlejí prodavači? Možná je v jejich zájmu ušetřit si práci s lidmi, kteří si takzvaně vymýšlejí. Tento postoj prodavačů stojí proti snaze podnikatelů mít dobré podnikatelské výsledky. Jak dosáhnout toto, aby prodavači aktivně prodávali a ne jen podávali požadované zboží? V prodejně musí být sehraný tým, který usiluje o dosažení lepších ekonomických výsledků.

A co musí budoucí prodavač zvládnout? Posuzovat kvalitu zboží, kalkulovat ceny, vyplňovat prodejní dokumentaci, dělat inventuru, upravovat a aranžovat produkty v obchodě a ve výkladních skříních, skladovat a ošetřovat zboží, obsluhovat pokladny, orientovat se v platné legislativě, přistupovat aktivně k práci, být zodpovědný, samostatný, komunikativní, mít příjemný vzhled a vystupování. Není toho tedy málo, a proto by si majitelé prodejen měli vážit prodavačů s výučním listem, kteří chtějí prodavači skutečně být.


Vytvořeno: 3. 10. 2017
Poslední aktualizace: 3. 10. 2017 20:15
Autor: Správce Webu